czwartek, 25 kwietnia 2013

Coś nowego ^^

Zacznijmy od tego, że jestem tu nowa. Mam na imię Zosia, a swoje posty będę podpisywać Seo. Nie będę się rozpisywać o mnie, więc zacznijmy. ^^ 

Kto z nas nie czeka na comeback ulubionego zespołu? Niektóre są szybciej, niektórych nie ma wcale, takie życie fana. A kto powrócił lub powróci w najbliższym czasie? Zaraz zobaczycie ^^  

1. Seo In Guk - Fly away ( wersja japońska ) 
Co tu dużo mówić? Jego głos jak dla mnie zawsze jest idealny i niesamowity. Słuchając tej piosenki po raz pierwszy miałam ciarki na ciele. Naprawdę polecam jego piosenki. :)) 

2. CNBlue - Blind love ( wersja japońska ) 
 Nie słucham ich, jednak po przesłuchaniu tej piosenki chyba zacznę. ^^ Nie jestem w stanie wypowiedzieć się więcej na ich temat, bo ich nie znam, ale piosenka przypadła mi do gustu. 


3. 4minute - Name is 4minute 
 Nie lubię ich i teasery, które teraz wyszły również nie powaliły mnie na kolana. Są pewnie tutaj jacyś fani tego zespołu więc dodaję dla was teasery. 
 









5. SHINee - Why So Serious? 
 Teraz zostanę znienawidzona? Nie jara mnie SHINee tak samo jak ten teaser. Poprzednia była fajna, jest też wiele innych fajnych ich piosenek, jednak jak dla mnie ta do nich należeć raczej nie będzie, ale zobaczymy ^^ 

Z tego co widzę na najbliższy czas zaplanowane są jeszcze comebacki: 
- Teen top
- SECRET
- Hello Venus
- B1A4
- Yoseob
- Girls' Generation
- 2PM 
Wszystkie informacje o comeback'ach biorę stąd: KLIK :D

~SEO :3 



2 komentarze:

  1. Ja najbardziej fazuje się na 4minute <33. Strasznie mi się podobają teasery ^^
    Co do SHINee to też mi się jakoś nie podoba, ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;p
    Planowany jest też comeback EXO, a GG już raczej miały i planowany jest tylko japoński, z tego co mi wiadomo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy ^^
      szczerze, to czekam na comeback exo jak się doczekam to będzie dobrze XD
      Wypisałam tylko, że wracają, ale nie pisałam z czym ^^ wiem, że japoński :)) ~Seo

      Usuń