czwartek, 25 kwietnia 2013

Zwariowany świat Słodkiej i Pięknej Tiffany ;p

Hejoo ;p . Jestem nowa. Na imię mi Karolina ,podpisywać się będę Słodka Tiffany :3.  O sobie będę pisać w trzeciej osobie i w pierwszej  XD . Kilka faktów o Tiffany:
~Ulubiony zespół męski : SUPER JUNIOR
~Ulubiony zespół żeński:  SNSD (GIRLS`GENERATION)
~Ultimate Bias : Kyuhyun <3
~Ulubiona girl : Tiffany <3
~Ulubiona wokalistka BoA
~Ulubiony wokalista : Jay Park
~Ulubiona piosenka : SUPERMAN
~Ulubiona piosenka : Lost in Love
~Słucha wszystkich rodzajów muzyki.
~Lubi 1D (One Direction) i Justina Biebera.
Na tym blogu ,będę opisywać moje ulubione piosenki itp XD
I będę pisać scenariusze <3
Jutro napiszę mój pierwszy scenariusz ,mam nadzieje ,że będziecie czytać ;p





~Słodka Tiffany <3333333333333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz