niedziela, 6 stycznia 2013

Block B - czy to już koniec ?

Niedawno dowiedziałam się, że jeden z moich ulubionych zespołów ma się rozpaść. Załamałam się. A do tego jeszcze tego samego dnia złamałam dwa palce u lewej ręki. No cóż bywa. A co do Block B ich wytwórnia nie płaciła im ich wypłat. Chłopacy wniesili pozew do sądu. Kyung tak się zdenerwował, masakra poprostu, zawsze myślałam, że Kyung jest grzeczny i poukładany. Myliłam się jednak. Co się okazuje dopiero teraz, że chłopcy nie mieli tak dobrze, każdy z nich miał być w innym zespole. BBomb miał być liderem Infinite, Zico miał być w SHINee (czego sobie wgl nie wyobrażam ), zaś P.O. miał być w B2ST (jeśli się pomyliłam z Zico i P.O. to wybaczcie, już zapomniałam, który miał być w SHINee a który w B2ST)
Nie wiem jak wy ale mi jest przykro, że tak świetny zespół ma przed sobą koniec kariery :(
później dodam zdjęcia.
Dobranoc, mam nadzieje, że weekend minął wam dobrze.  Całuję <3
Guma

1 komentarz:

  1. A co ty się mu dziwisz, ze wyszedł z siebie?! Przecież nawet najspokojniejszy człowiek wkurzyłby się na takie traktowanie. Ale masakra :(
    Zapraszam na mojego bloga http://likelambert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń