niedziela, 6 stycznia 2013

Być lub i nie :D

Stwierdzam, że po obejrzeniu filmu "Zabójcza broń 4" moje emocje sięgnęły dna. Nigdy w życiu nie chce widzieć tego beznadziejnego filmu na oczy. :) Właśnie słucham Block B-Move's Over. Od ponad miesiąca mam na nich taką fazę. Moje kumpele śmieją się, że zdradzam U-KISS. Ale nie, oni nadal w moim sercu, Block B zresztą też. Ale KISSy to taki zespół 4ever. Jakieś życzonka co do zespołów? Piszcie śmiało. :D
A tak wgl to myślałam nad stworzeniem stronki takiej oficjalnej, z grami oraz zabawami i przeróżnymi ciekawostkami.

A teraz mały konkursik. Osoby, które malują, rysują niech wysyłają swoje prace pt "Mój Azjatycki idol" na nasz nowy email jaraszmniemala.1997@o2.pl
Na zdjęcia waszych prac czekamy od 7.01.13 do 27.01.13
zachęcamy gorąco.
Miłej nocy ^^


Guma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz